نهالیاب

توسعه دهنده بانک نهال شناسه دار ایران

نهالیاب پلتفرمی با رویکرد مارکت پلیس می‌باشد. کاربران آن در یک بستر تعاملی علاوه بر ارتقاع سطح دانش خود در حوزه کشاورزی به دیگر کاربران هم در این زمینه کمک خواهند کرد تا در یک همکاری, نهال نوپای دانش کشاورزی به بار بنشیند. نهالیاب در نظر دارد با تلفیق ویکی نهال و شبکه اجتماعی تخصصی کشاورزی و بازارگاه اینترتی خودگردان فرآورده های زراعی, بستر مناسبی برای کارآفرینی در این حوزه را فراهم کند.

برای کسب اطلاعات و آشنائی بیشتر به سایت نهالیاب مراجعه کنید.

 

آما

شبکه اجتماعی در حوزه ارزهای دیجیتال

شبکه اجتماعی آما اولین پلتفرم اشتراک اطلاعات برای تمام فارسی زبانان جهان در حوزه مالی است.

برای کسب اطلاعات و آشنائی بیشتر به سایت آما مراجعه کنید.

 

سه نما

سامانه هدایت، نظارت، مدیریت و اجرای پروژه های صنعتی

سامانه “سه نما” بستری است برای ارتباط موثر بین فعالین در حوزه صنعت تا بتوانند پروژه های صنعتی را در قالب این سامانه به انجام رسانند و در صورت نیاز بتوانند برای انجام پروژه های خود با مشاوران متخصص در ارتباط باشند. هدف سه نما جمع آوری پایگاه داده جامع از فعالین صنعتی کشور، برقراری و رشد ارتباطات میان آن ها و سپس ورود به عرصه جهانی صنعت و ایجاد پل ارتباطی بین پروژه های برون سپاری صنعتی سراسر دنیا و فعالین صنعت کشور است.

برای کسب اطلاعات و آشنائی بیشتر به سایت سه نما مراجعه کنید.

 

عالیا

مجموعه دیجیتال مارکتینگ

مجموعه دیجیتال مارکتینگ عالیا در گام نخست خود جهت ایجاد و توسعه کسب و کارها در فضای مجازی و بسترهای دیجیتال، واحد طراحی و تولید سایت خود را راه اندازی نمود و با توسعه زیر ساخت این واحد، برند رجاوب را ایجاد نمود. مجموعه طراحی و تولید انبوه سایت رجاوب در حال حاضر سایت های شرکتی، کاتالوگی و فروشگاهی را در دستور کار خود قرار داده است. این مجموعه توان طراحی و تحویل یک سایت در مدت ۳روز کاری را دارا می باشد.

برای کسب اطلاعات و آشنائی بیشتر به سایت عالیا مراجعه کنید.

فهرست